W odpowiedzi na zapotrzebowanie osób, które złożyły deklarację CEEB w wersji papierowej, nie posiadają profilu zaufanego lub innego sposobu potwierdzenia swojej tożsamości w Internecie, a chcą sprawdzić status swojej deklaracji w systemie, wprowadzamy od dzisiaj nową e-usługę „Sprawdź swoją deklarację”.
Dostęp do usługi jest możliwy bezpośrednio po wejściu na stronę CEEB.gov.pl, gdzie należy wybrać przycisk „Sprawdź swoją deklarację”. Funkcjonalność umożliwia uzyskanie podstawowych informacji o naszej deklaracji oraz czy i kiedy deklaracja została wprowadzona do bazy CEEB.
Aby uzyskać te dane należy:
- w pierwszym kroku wprowadzić dane adresowe budynku (punkt adresowy).
- w kolejnym wybrać, czy deklarację złożył właściciel, czy zarządca budynku,
- a następnie wpisać swoje dane osobowe (imię, nazwisko).
Deklarację CEEB może także w ten sposób sprawdzić osoba, która złożyła ją elektronicznie. To duże ułatwienie, gdyż bez logowania się poprzez login.gov.pl można uzyskać podstawowe informacje o swojej deklaracji.
Zamiast dzwonić czy chodzić do urzędu gminy - skorzystaj z nowej e-usługi.
Źródło: https://www.gunb.gov.pl/aktualnosc/